
27. APRIL 2025.
Vrijeme
Podgorica
°C
+
Društvo
UPOZORENJE
Poruku ili mejl od Pošte Crne Gore sa sumnjivim sadržajem prijaviti na 19895
Autor: dnevno.me
03.04.2024 11:45h

Foto: Pošta Crne Gore
Nekoliko fišing kampanja (onlajn akcija koje imaju za cilj da prevare korisnika) u posljednje vrijeme bilo je usmjereno ka korisnicima poštanskih usluga, saopšteno je iz Pošte Crne Gore.
Kako su naveli, logotip, ime, web adresa i usluge te ustanove samo u prethodnih nekoliko mjeseci zloupotrijebljeni su desetak put.
Napominju i da kreatori onlajn prevara najčešće koriste SMS poruke, mejlove, Viber.
“Najprije, važno je naglasiti da Pošta Crne Gore u ovom trenutku od svojih korisnika ne zahtijeva onlajn plaćanje i unos bilo kakvih podataka putem mejla, SMS-a niti bilo koje aplikacije za komunikaciju. Onlajn plaćanja platnom karticom, kada je riječ o servisima Pošte Crne Gore, za sada, moguća su za usluge web telegram, web račun, post shop – ovi servisi dostupni su na sajtu Pošte Crne Gore www.postacg.me”, objašnjavaju u saopštenju.
Naveli su i nekoliko opštih informacija i savjeta kako bi se podstakla opreznost.
"Kada primite poruku ili mejl od Pošte Crne Gore čiji sadržaj i formu vidite prvi put, a prema ostalim elementima ne možete da utvrdite da li je riječ o onlajn prevari, pozovite 19895. Naši operateri su Vam na raspolaganju radnim danima i subotom od 8:00 do 20:00 sati.
Ukoliko od Pošte Crne Gore primite poruku ili mejl sa krupnim pravopisnim greškama, sadržajem u kojem se miješaju pisma ili jezici, najvjerovatnije je riječ o onlajn prevari", navedeno je u saopštenju.
Osim toga, upozoravaju i da je važno uvijek obratiti pažnju na domen koji je naveden u poruci, broj telefona ili mejl adresu onog koji šalje poruke.
Bez obzira na to šta je sadržaj, apeluju i da korisnici provjere autentičnost mejla ili poruke pozivom Call centra 19895.
“Ukoliko smatrate da su Vaši podaci zloupotrijebljeni, incident možete prijaviti i mejlom na [email protected]”, zaključuju u saopštenju.
Poslednji komentari (0)
Svi komentari